Ägd ;(

Tjabatjena ;)
Idag så har jag varit på Leos.
Jah.
Jag träffade LEO! ;3
Omg.
Han var läskig.
Men tbx till saken.
:)
Ah,där träffade jag Zebbe och Alexsandra.
Sen åkte dom hem och jag var kvar.
Heh,fail mening då men ah.
Idag äre 1:a april och jah.
Blev ägd i morse..
"J - Jag,M - Mamma, F - Frida.
J - Kolla flygplanet! *peka ut genom fönster*
M - Ah,säkert.
F - Jag går faktist inte på den!
J - Seriöst,det är ett flygplan där!
F - Men Fanny,jag går inte på deT!
J - Kolla får du se.
M - Fanny,vi går inte på det.
J - MEN DET ÄR JU ETT FLYGPLAN DÄR!!!!!
F - *Suck*
J - Jag lovar.
F - JAG LOVAR ATT JAG INTE GÅR PÅ DET!
J - MEN OMG.
F - JAG GÅR JU INTE PÅ DET.
J - MEN DET ÄR JU ETT FLYGPLAN DÄR!!!!"
Irriterande när folk inte tror en..
Det var liksom ett flygplan där.
Ah.
Sen tittade Frida ut och precis innan hade flygplanet flygit bakom massa träd så man såg det inte.
Frida bah: Det finns ju inget flygplan.
Jag bah: Men ha,ha.
Sen så såg jag inte flygplanet.
Det hade typ flugit iväg,haha.
Nejmen det var elakt av han som flög.
Hans fel att jag blev ägd ;)
Aja..
Sen ikväll äre disco.
Jah.
Imorgon äre VIMMERBY och SKYTTETÄVLING ♥
Taggataggatagga c:
Öh.
BYE ! :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback