102 unika besökare igår! :)

Hej alla superfina läsare!
Idag blev jag lite gladare eftersom att statistiken låg på 102 unika besökare igår! :)
Tack så jättemycket!
Idag blir det nog lite fler inlägg, t.ex. Dagens Outfit och lite annat!
Jag har mer blogglust idag ;)
Idag skulle jag igentligen på 2 -års kalas till mitt söta kusinbarn Mika, men eftersom att jag är så förkyld så kan jag inte gå :(
Haha, sockersöt! ♥
Well..
Nu ska jag svara på lite kommentarer och fixa mig i ording det sista..
Idag orkar jag iallafall sminka mig, haha ;P
Vi hörs senare!
PussoKram

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: ja visst är den! :D dessutom skit god och dricka ur!!

ja åå kantareller är ju godast :D



kram sötnos

2011-08-20 @ 10:43:31
URL: http://scenbloggen.com/felicias
Postat av: mormor

vilken sött kusinbarn du har samt att det är mitt barnbarnsbarn

2011-08-20 @ 11:33:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback