Åkt moppe! :D

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering idag :(
Men nu är jag här iallafall! ;D
Vi drog till några skyttekompisar och fikade vi typ halv fyra och stannade där en stund :)
Ja, sen åkte vi hem och slappade lite..
För ca. 20 minuter sen kom min kusin Amanda,hennes kompis Ebba & någon mer ;P
Men iallfall så fick jag åka på hennes moppe :D
Hon körde ungefär 2 kilometer :)
Bevis finns här nedanför ;D
Haha, hon ville inte vara med på kort ;P
Imorgon ska hennes pappa (min morbror) komma och lägga golv, då ska hon följa med så ska jag fixa en header till hennes blogg :)
På förmiddagen ska jag till stranden med Moa också..
Imorgon lägger jag förhoppningsvis upp lite bilder jag tog idag :D
Godnatt allihopa ;)
PussoKram ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Vad trevligt och det har jag!:D Hoppas du också ha haft det! Kram på dig

2011-08-01 @ 23:16:08
URL: http://tildagrubb.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback