Badkaret nästa!

Hej :)
Igentligen passar inte en glad gubbe in så bra eftersom att jag mår illa och har ont i halsen idag :/
Så söt bild alltså :3 ♥
Men åter till sak..
Jag fryser :S
Haha, intressant asså! :P
Nejmen jag ska snart lägga mig i badet eftersom att jag har svarat på alla kommentarer :D
Min bränna har lagt sig lite som tur är :)
Well...
Pappa håller på att bygga upp min garderob ;)
När tapeten kommer upp på väggen och alla möbler kommer in i rummet så är det klart! :D
Yey! :)
Ni får ha det så bra hörrni! :)
PussoKram
Hej :)
Igentligen passar inte en glad gubbe in så bra eftersom att jag mår illa och har ont i halsen idag :/
Så söt bild alltså :3 ♥
Men åter till sak..
Jag fryser :S
Haha, intressant asså! :P
Nejmen jag ska snart lägga mig i badet eftersom att jag har svarat på alla kommentarer :D
Min bränna har lagt sig lite som tur är :)
Well...
Pappa håller på att bygga upp min garderob ;)
När tapeten kommer upp på väggen och alla möbler kommer in i rummet så är det klart! :D
Yey! :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback