Fanny ligger trea i Elitserien! :D

Go kväll :)
Hoppas ni haft en härlig dag allihopa!
Jag har faktiskt haft det..
Inte för att jag är så sugen på att cykla till skolan, gå upp tidigt och plugga järnet till klockan 3 direkt, men jag har ju en dröm som inte är helt omöjlig om man kämpar ;)
Hehe ^^
Det gick faktiskt rätt bra idag, 192 blev det till slut :D
Jag ligger också 3:a i Elitserien!!! :thumbup:
Så det blir SM i Eskilstuna den 1 Oktober! :)
GE MIG! :P <33
Haha!
Nu ska jag kolla på Fågarna på fortet ;)
PussoKram

Kommentarer
Postat av: Destiny

det är bra :) som sagt du är en utav mina favoriter hehe . Oh vad gott allt ser ut! Nu blev jag sugen på något sött. Vad hittar du på ? kram

2011-08-24 @ 03:47:07
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Dilan Faraj-www.diilann.blogg.se:)<3

Åååh äntligen så har man fått tbx sin blogg som en kompis tog bort:) Kommentera gärna, vore hjärtligt tacksam:) Puss.*

2011-08-24 @ 15:25:59
URL: http://diilann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback