Alla bilder är tagna av mig, alltså är det KOPIERINGSFÖRBUD! Respect it! (:

Go'kväll!
( eller rättare sagt, natt :) )
Jag är hemma :D
Har svarat på kommentarer och städat klart i rummet, så har inte hunnit blogga..
Men nu är jag här!
Hoppas ni har saknat mig! ;)
WELL..
Jag har ju varit borta HELA dagen..
Ja, jag har varit på Öland..
Härligt!
Vi började vår lilla "dagsutflykt" med att åka norrut på Öland..
Vi åkte i en grymt fin natur med klarblått hav och molnfri himmel.
Byxelkrok vad vårt första stopp, där vi gick in och kollade i "Valle's"..
Jag köpte ett cyklop och två lila ljuslyktor till rummet..
Nästa stopp var Ölands norra udde, Långe Erik.
Läskiga trappor asså :O
Fin utsikt var det iallafall!
Stranden nedanför fyren:
FINT!
Well..
Vi åkte vidare till Böda Sand..
Eller ja, till familjen Magnusson som campar där.. ;)
Badade och njöt av värmen!
Sen åkte vi runt på alla möjliga ställen på Öland :P
Vi träffade på världens sötaste kameler också!
Mysig dag helt enkelt! ♥
Imorgon kommer mammas kusiner som ska vara här tills på Söndag.. (:
Ja, justdet..
På Söndag ska jag på bio med min kusiiiin Amanda och Ebba :D
Jaoou..
Bjuder på en random bild jag tog en skärmdump på härromdagen.
Haha..
Min söta boonie och jag på msp :3
Natti, Natti!

Kommentarer
Postat av: ISA

Jättefina bilder :D <3

2011-08-05 @ 11:47:19
URL: http://isablogg.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback