Hiss & Diss (:

Snabba datorer!
Är det bara jag som älskar snabba datorer som inte står och laddar i flera timmar och gör så att man får dåligt tålamod?
Antagligen inte, så det blir en hiss! :)

Megan Nicole!
Ingen har väl missat Megan Nicole?
Den söta tjejen som sjunger som en gud..!
Hon har gjort hur många covers som helst, och fler än hälften är helt ärligt bättre än orginalen. :o
Hon får en stor hiss! :D
Nageldekorationer!
Stavar **Sliced Decor** Till Nageldekorationer 50st
Åh, vad jag älskar nageldekorationer!
Jag tycker det är så himla fint att mixtra till sina naglar till något helt unikt, men ändå så undebart vackert! ♥
Därför hatar jag att jag biter på naglarna :/
Foki ger mig massor med insperation ang. detta måste jag säga.
Hennes naglar är sjukt snygga! :D

MYGGOR! -.-

JAG HATAR DOM!
Jag har tänkt på detta många gånger, vad fan är dom bra till!?
Att suga ur blodet ur oss så att vi kliar ihjäl oss eller vad?!!
STOR FEEEEEEEEEEEEEET DISS!! :mad:
Regn.
Regn är en av de mest drygaste sakerna som finns!
När det smattrar lite mysigt mot rutan så är det helt okej, det är perfekt tillfälle att krypa ner under en filt och mysa i höstkylan!
Men när det ösregnar så det nästan gör ont i huvudet, då går det över gränsen.
Då regnar det i flera år känns det som, bara öser ner!
Oftast när man ska hitta på något ute, så är det kört! :mad:
Diss!
Stressig morgon!

Klockan ringer, klockan går, klockan ringer, jag går upp, jag stänger av, jag ser att klockan är mycket, jag stressar!
GUUD, vad jag hatar det!
Hade värsta stressiga morgonen idag -.-
Hann inte platta håret eller sminka mig något vidare..
Mascara och sen fick jag cykla till skolan liksom..
Jag hatar stress, Jag HATAR stress!! :mad:
Okej, jag hatar verkligen stress :)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback