På hotellet :D

Hej alla underbara! (:
Just nu sitter jag och myser på hotellet & har haft en awesome dag med familjen! :D
Smögen var hur fint som helst!
Så mysigt att gå och kolla runt i alla små bodar och affärer! :)
Jag gjorde värsta fyndet på rean!
En "bokhållare" som man sätter vid sidan av böckerna i en t.ex. bokhylla..
Den kostade 49:- & så var det 50% rabbat!
Supersnyggt till mitt rum :D
Sen köpte jag en urgullig säl för 29:- & gjorde ännu ett fynd på rean, haha! ;)
Jag köpte skitcoola näsdukar/ servetter :P
För skitrika, haha! :)
( Bild kommer senare )
Eftersom att blogg.se som alltid dampar så går det inte att ladda upp bilder! ;(
Jag är så ***** trött på blogg.se!
Har ju bara varit strul sen jag skaffade denna bloggen, och kommer säkert alltid att vara! ):
Men jag skiter i det just nu ;P
Ni får ju bilder senare, det vet ni! :)
Men iallafall så delade frida och jag på en stor räk/kräft baguett & rökta räkor ♥
Ni förstår inte hur god den var! :O
Hotellet är grymt fint!
Eget kök och allting! :)
Frida och jag sitter i fönstrerna och kollar på atmosfear, balder, höjdskräcken och alla andra höga karuseller på Liseberg hela tiden! :D
Jag längtar ju ihjäl mig tills imorgon!
Det var lite kul att se "Lotta På Liseberg" på tv:n och sen ser man Liseberg från fönstret, haha :P
Jag funderar faktiskt på att lägga mig nu så att jag orkar upp imorgon eftersom att frukosten är jättetidi enligt mig :P
Men ja..
Ni får sova hur gott som helst så hörs vi imorgon mina söta små läsare! ♥
PussoKram (:

Kommentarer
Postat av: Destiny

ja men det förstår jag att du inte ville. man vill inte ha en falsk vän. hoppas du får de kul på lisseberg ! vill se massa bilder, kram

2011-08-09 @ 05:22:39
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: maja

vem är frida ?

2011-08-11 @ 20:54:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback