A loong day! (;

Hej! (:
Nu är jag hemma från en hel kväll hos Oliver och en hel dag hos Felicia ;D
Okej, idag hade ju vi studiedag..!
Sov till typ 10 och sen så gjorde jag mig i ordning och så..
Vid typ 11 ringde Felle till mig och bah;
"Hej Fanny! Jag har tråkigt, så ska vi göra någonting?? ;D"
Haha, så då cyklade jag till henne och vi skrattade typ halva tiden ^^
..Till kl. 16.00 :D
Sen var jag hemma själv till typ.. halv sju.. ^^
Då kom resten av familjen hem, och vi åt lite thaimat! :)
..Efter det så åkte jag till Oliver! ;)
Så, ja det var min dag.♥
Fick en liten "suprise" när jag kom hem också..
Mamma hade köpt ett underställ till mig, som jag inviger på Söndag när det är tävling ;D
yeey!
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Dragana

Vad roligt att ni fick skratta mycket! =)

2011-12-02 @ 23:58:32
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: bella

ja :D

2011-12-03 @ 00:51:12
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback