Juldagens planer..

Hej!
Hoppas att ni hade en lika underbar julafton som jag hade (;
Är supernöjd med alla mina julklappar!
Dagens planer..
Ja, helt ärligt så har jag inga.. :P
Ska hjälpa Frida med wordfeud på hennes nya Xperia också, haha :D
Hon fick ett supergulligt spel igår till sitt Nitendo 3DS..
Fick hjälpa henne att starta upp det,
så vi köpte en supersöt chihuahua som har ett rosa halsband med diamanter på.. :3
När man ropar hennes namn springer hon fram och slickar på skärmen, haha :D
Hon heter Annie ;P
Anyway..
Ska nog kolla på en av filmerna jag fick igår, dom verkar bra c:
Vad ska ni göra idag??




Kisses.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Ingenting, chilla, smälta all mat sen igår haha, baka något kanske :)

Du själv?:)

2011-12-25 @ 15:10:59
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: Annie :D

Aww hunden heter som mig :) Du tänker värkligen på allt Fanny! :D

2011-12-25 @ 15:31:25
URL: http://annielife.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback