Speciella händelser under 2011!

Känns helt konstigt att 2011 snart är slut..
Bye 2011, Hello 2012!
Tänkte berätta om några speciella händelser under 2011!
De kommer i lite konstig ordning, men ni får stå ut :D
Julafton.
Jättemysig kväll med sällskaps -spel, godis & paket!
Den bästa julklappen går inte att utse, alla julklapparna var perfekta!
Men min lilla "Piggy bank" med 1000:- i var ju rätt nice (;
Nyrenoverat rum.
Blev så himla nöjd med rummet!
Dock är bilderna väldigt gamla, rummet ser inte riktigt ut så.. ^^
Har ju tavlor, bilder, matta & en ascool lampa som gör att det ser ut som en mysig skog i rummet (:
Men blev iallafall supernöjd!
SM i Eskilstuna.♥
Årets höjdpunkt!
Finns inte en dålig stund, förutom den låååååånga bilresan då..
Detta året var det bästa!
Saknar Eskilstuna som bara den...
Hotellrummet bredvid bodde Edde & familj då..
Bredvid bodde min kompis Nicoline som också skulle på SM fast i dans :D
Vi åt thaimat, köpte massa godis, kollade på tv & fågelkrig! ;)
Väl på SM:et så var det massa med folk som man kände, från andra klubbar
& massa med folk som man inte kände också.
Det var en stor sportanläggning, så när man inte sköt spelade man pingis eller kastade kula..
Haha :D
Jag kom 3:a förresten ^^
På bilden här över ser ni mig & två kompisar som verkar ha väldigt kul framför webcameran ;P
Skyttiaden "Distriktsomgången" i Sävsjö.
Shit vad jag har förändrats sen i början av förra året! :P
Det här var för nästan exakt ett år sen.
Tävlingen går i Januari, och även i år ska jag dit! (den 14:e januari)
Fast detta året går tävlingen i Alvesta.
Kommer inte riktigt ihåg hur det gick, men jag tror jag var rätt nöjd (:
Födelsedag & glasögon.
Ja, som ni säkert vet är jag närsynt.. (:
I början av mars fick jag dom & det var väääääldigt skönt..!
Den 5:e mars fyllde jag 11 år.
Fick b.l.a en damcykel, kläder & headset.
Begravning för "gammelmormor".
Ingen rolig händelse, men ändå speciell..
Hoppas hon har det bättre uppe i himlen :/
R.I.P

Birthdayparty.
Haha, alla ser så små ut ^^
Sjukt kul hade vi! :D
Singstar, pizza & film (;
Saga.
Åh, vad kul vi hade! :D
Saknar dig SJUKT mycket! :)♥
Barndomsvänner sen typ 4 -års ålder ^^
Måste ses snart igen din lilla stockholmare!! ;) ♥
Göteborg, Smögen, Böda.
Sommaren 2011 helt enkelt!
Liseberg, massa sol & bad :)
På dom första bilderna står jag uppe i "Långe Erik", Ölands största fyr!
Lite scary att fota, det kändes som att man skulle tappa kameran ^^
Stadsfesten med Matilda.
Grymt kul vi hade!
Fick autograf av Tove Styrke, lyssnade på Maggio och Vincent bland annat..!
Saknar det.. (:
Oliver.♥
13/10 2011
Som ca. 2 veckor har vi vart ihop i 3 månader! :D
Love yaaah! ♥

Men nu lämnar vi 2011 bakom oss & ser fram imot 2012 istället!!

Kisses.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ok..xD jag svarar på morgonens kommentarer och degar. :P

2011-12-31 @ 12:38:00
URL: http://cjssong.se
Postat av: Beatrice Jakobsson

sv: Jag har inte kommit på några löften, själv? :)

2011-12-31 @ 14:03:21
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Pam^^

GoTT NyTT år!..

^-^,

2011-12-31 @ 21:24:12
URL: http://punkpoeten.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback