Trött chey :/

God kväll!
Eller rättare sagt godnatt (;
Fattar inte hur jag orkat vara uppe såhär länge, med tanke på att jag somnade vid 04.15..
Anyway..!
Har nyss kollat på komedin "Yes man!", bra film! :D
Bara det att tjejen i filmen var sjukt lik Katy Perry..! ;o
Haha :D
Innan dess kom Oliver hit!
Vi skulle igentligen gått på bio idag, men det blev inte så..
Istället satt vi hemma hos mig och myste, snackade & skrattade (;
Så sjukt snygga var vi när båda hade på sig sina svarta ziperaller också :) ♥
LOVE YAH! :D
Aja, nu ska jag lägga mig och läsa innan jag somnar!
GOTT NYTT 2012!!!!!! :D ♥ ♥
Kisses.

Kommentarer
Postat av: liza

vilken fiin blogg du har, kika gjärna in på min blogg och kommentera gjärna då blir jag glad :), KRAM :D

2011-12-31 @ 15:20:31
URL: http://sosweetie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback