Dålig uppdatering x(

Tjolahoppsan !
Jag har inte bloggat på några dagar nu pågrund av att jag har ett liv och en värld utanför datorns värld..
Men iallafall...
Idag har jag varit på skol-dm och skjutit för min skola med 2 andra från min skola :)
Jag kom på 12:e plats av 30 stycken + att jag sköt i en klass högre..
Altså jag brukar ju skjuta i L11 men minsta klassen var L13..
Idag vaknade man också klockan 5 av att man knappt kunde andas..
Förkyldningsastman :/
Tappar rösten ibland typ varannan timme,haha..
Men det behövde ni kanske inte veta men isf behöver ni ju inte läsa ^.^
Jag har haft så otroligt roligt de senaste dagarna..
Haha!
Snart blire Thaimat ♥
Sen blire Let´s Dance med familjen .
Poss.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback