DåLiG UppDaTeRiNG!

Hejjsan svejjsan !
Jag har inte hunnit blogga igår eller idag..
Haft fullt upp hela helgen en så länge..
Efter skolan i fredags åkte vi till Växjö på skyttetävling.
Det slutade med en 1:a plats för min del i L11 och en 5:e plats för Frida i L9 :)
Jag var väl kanske inte så supernöjd men man får väl vara nöjd med en 1:a plats av fyra stycken,haha ;)
Så man kom hem sent och då var man ju trött som fan.
Idag; Vakna klockan halv 9 och äta frukost.
Sen göra sig i ordning och sedan åka iväg till Gullabo..
Ja..
Sen tillbringade vi hela dagen på skyttetävlingen..
Jag,Emmy,Hannes,Gustav,Albin,Edwin,Victor och några flera satt och "spådde" varandra..
Jag kommer att bli en häxa,gifta mig 6 gånger,få 6 barn,färga håret svart när jag blir 22,bo utomlandts på en strand,bli svinrik och bli en fattig människa :D
Hahaha!
Jag sköt väl inte det bästa jag någonsin skjutit om man säger så,men det gick ändå rätt bra..
För min del slutade jag på en 4:e plats av ca.21 stycken..
Frida vann sin klass av ca. 7 stycken..
Hon sköt jättebra idag :)

En bild sen igår i Växjö..
Ett rum fullt av speglar o.O

Påvägen hem idag så hämtade vi Amanda min kusin som ska sova hos oss inatt...
Vi har tittat på melodifestivalen och jag tyckte definitivt att Loreen skulle gått direkt till final.
Hon var bäst ikväll,gillade låten jättemycket..
Men jag tycker inte att man ska kalla melodifestivalen för det längre..
Snarare Amatörfestivalen ..
Sista bidraget sjöng jättefalskt!
Men ja..
Ha en bra kväll !

PUSSOKRAM

PS. Länk till Amandas blogg här nedan.
www.neeversaynever.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emmy Andersson

Vi hade jätte roligt in dag Fanny :) jag har tp alltid roligt med dig. Min häxa. Sen får man flytta utomlands. :) <3

2011-02-12 @ 23:27:18
URL: http://http://femmy.bloggplatsen.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback