Tjolahoppsan !

Tjaba tjena !
Idag så ska jag inte glömma att blogga ;)
Hahaha!
I går kväll sa jag såhär till pappa; "Glöm inte stänga av sterion i mitt rum sen" två gånger...
Inatt vaknade jag runt 2 tiden för att sterion var på !
Så det var bara att stänga av sterion och lägga sig igen..
Hehe :)
Men nu ska jag berätta lite om dagen..
Eller rättare sagt; "Alla ♥-dag " ....
När jag vaknade hade mamma redan gjort frukost till mig och Frida.
Vi gav mamma hennes presenter som vi köpt till henne..
Pappa fick öppna sina sen för att han redan hade åkt till jobbet..
Då fick jag och Frida lite paket vi också ;)
Jag fick ett gosedjur,ett halsband med ett silvrigt smycke,örhängen med rosa glasögon,en chokladask,ett rött lerhjärta,en glasfigur,en rosa trådspindel,ett presentkort på guldfynd på 100kr som ska vara till en ring och ett fint kort..
Jag blev superglad :D
Sen gick vi till skolan..
I skolan så hade kamratstödjarna,asså jag och Robin fixat lite olika saker..
Vi bjöd på geléhjärtan och lekte lekar..
Sen fick alla skriva en liten lapp om alla i klassen..
Sen när man gick hem fick man lapparna man fått i ett kuvert..
Jag fick jättemånga söta kommentarer ♥
T.ex. "Du är duktig på skytte","Du är söt","Du är snygg","Du är en jättebravän","Du är omtänksam,glad och positiv"..
Sen var det någon som skrev att jag var bra på fotboll...
Ehmm..
Har spelat fotboll för några år sedan men iaf..
Haha :)
Aja..
När jag kom hem så höll mamma på att göra en daimcheesecake.
Jag lägger kanske ut bild sen :)
Sen började hon med maten..
Det blev parmainlindad kycklingfilé med rostad potatis...
MUMS !
Så denna dagen har varit väldigt bra...
Alla mina underbara vänner och familj,jag älskar er så himla mycket ♥
Ha en fortsatt bra dag,puss !

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja det har verkligen varit en bra dag jag fick så fina grejer av er,och maten älskar du ju hahahha,nu ska vi äta lite cheesecake.

MUMS

2011-02-14 @ 19:06:54
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback