Bio,Familj = Underbar Dag ♥

Hejj..
Denna dagen har rusat iväg lika snabbt som om den bara var någon minut.
Dagen började med att vi åkte till McDonalds och hämtade mat som vi senare åt i Kalmarsunds-parken.
PS. Det blir mycket bilder ;)
Efter det vare bio.
Mamma och jag gick på Änglagård 3 och pappa och Frida gick på Yogi björn.
Den var bra.
Jag proppade i mig lite för mycket popcorn :S
Så att nu mår jag en aning illa :/
Hehe....
Nu så håller mamma & pappa på med att göra våfflor :D
Denna dagen har verkligen varit underbar.
Varit med familjen hela dagen och nu mysa lite och äta våfflor.
Just nu lyssnar jag sönder "Cooler than me - Mike Posner" ....
Har lyssnat på den VÄLDIGT mycket idag :3
Ha en fortsatt bra kväll ! ♥
PUSSOKRAM
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: gun

mmmmmmmmmmmmmmm mysigt

2011-01-31 @ 19:31:39
Postat av: frida

mm :D

2011-02-06 @ 08:46:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback