Hemma igen :)

Hej,hej ;)
Idag har jag inte kunnat blogga p.g.a att klockan 7 åkte vi till Sävsjö.
Först mötte vi familjen Magnusson någonstans.. Haha :)
Sen åkte vi vidare,imot Sävsjö.
Det snöade rätt mycket första biten men sen slutade det.
Ungefär vid 10 tiden kom vi äntligen fram till Sävsjö Skyttecenter.
Det var så skönt att få sträcka på sig efter en lång bilresa..
Tyckte jag att den var iallafall. ^^
L11 som jag skjuter i och L15 rem sköt samtidigt..
Jag sköt 397/400 och kom på 3:e delad 5:e plats.
Dom 3 bästa gick vidare till riksfinal någonstans i Halland.
Så det var lite surt,men jag hoppas på bättre resultat och plats nästa gång :)
Förra gången kom jag på 13:e plats..
Så lite nöjd får man ju vara iallafall ;P
Men ett stort grattis till Elin som vann klass L15 rem och Johannes som kom på 3:e plats också i L15 rem.
Efter en hel dag inne i ett skyttecenter så blir man väldigt hungrig.
Korven tog slut efter bara en stund,så efter prisutdelingen åkte vi och familjen Magnusson till Sibylla och käkade.
När vi kom hem blev det ju tv:n och "Fångarna på fortet" på tv 4.
Men jag var bara tvungen att blogga lite,hehe :D
Ha en bra kväll nu då !
<---Coolingen ;)
PUSSOKRAM

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback