Moa

Hejj.
Idag började dagen med att läsa drygt 30 sidor ur andra delen i "Jennie-serién" för att jag läste ut "Arizonas Bok" igår..
Sen blev det en god frukost med resten av familjen :)
Klockan 11 gick jag till sporthallen där Moa hade fotbollsträning.
Efteråt hämtade hennes pappa oss och vi åkte hem till Moa för att hon skulle duscha ...
Sen åkte vi in till stan och jag skulle hjälpa henne att handla födelsedags present till Annie och till hennes kusin ;)
Efter det så åkte vi hem till mig..
Jag hjälpte henne lite med hennes blogg,fast vi hann inte så mkt.
www.labolinamoa.blogg.se
Nu äre fångarna på fortet,godis och chips (Y)
RANDOMBILD!
.....................
PUSSOKRAM

Kommentarer
Postat av: gun

snygg

2011-01-29 @ 21:29:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback