SEGA SKOLA !

Hey C:
Nu gick Felicia hem,tråkigt.
Idag i skolan var det typ superseeeeeeeegt!
Eftersom att jag har varit borta så gott som hela förra veckan så har jag ju missat, mycket :S
Men jag har inte så mycket kvar nu. :)
Min grupp hade börjat med något collage om Wieneklassisism och Rokoko. (musikperioder)
Inte för att det var så mycket kvar,men iaf..
Vi blev klara med det..
Idag skulle vi slutat 13.50 men vi var tvugna att sluta vid 2 p.g.a att en grupp inte var klar med sitt collage.
Seegt :/
Men sen..... *trummvirvel* ;D
Så fick vi sluta,hehe..
Felle och jag har tagit lite bilder också :D
PUSSOKRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg bild gumman hahahahahaha

2011-01-20 @ 14:16:19
URL: http://ffanna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha,jag vet ^^

2011-01-20 @ 20:51:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback