Filmkväll hos Felicia! :D

Hejhej!
Nu har jag svarat på era kommentarer! ;)
Klockan var väll typ 6 i morse när jag vaknade av regnet som riktigt piskade mot rutan.
Då insåg jag att jag hade mitt så kallade "lillfönster" öppet, så då lät det extra,extra högt!
Det är som en lucka vid sidan på fönstret som har ett typ nät eller något luddigt..
Haha, jag vet inte vad man ska säga för att det ska låta normalt ;D
Men det är ett litet fönster iallafall :P
Så jag gick upp och stängde det och försökte somna om.
Vid tio vaknade jag igen och då serverade pappa frukost i köket..
Nice morgon alltså :D
Ja, sen la jag mig och läste i en timme typ :)
Och nu är alla era kommentarer besvarade! ;)
Ikväll ska jag till Felicia på filmkväll eftersom att hon fyller år idag!
GRATTIS FELLE! :D <33
Ska bli kul ;D
Ja, jag har ingen ny bild, så ni får nöja er med en orginell googlebild!
När jag inte har något att göra så söker jag på mitt namn och hittar alltid massa bilder som för det mesta är från skyttetävlingar osv.. :)

Bild från när jag sköt SM i Eskilstuna 2010 :)

PussoKram <33

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: tack själv :D

2011-07-28 @ 14:28:10
URL: http://josefineees.blogg.se/
Postat av: sofia

Nice, ha så kul ikväll! :)

2011-07-28 @ 14:35:06
URL: http://ssofiiaanna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback