Videblogga?

Hejj!
Har vart lite "Bad Update" idag :(
Men jag har som alla andra ett liv utanför datorn ;)
Men jag har faktiskt haft superkul med Elin!
Vi har badat i hennes pool, hoppat på studsmattan osv... :D
Det var ungefär 22 grader på botten! :)
Jätteskönt faktiskt..!
Sen har jag fått en kommentar från "Annonym" som undrade när jag skulle videoblogga.
..Och eftersom att jag inte kan svara på din kommentar så svarar jag här;
"Hejj Annonym ;P
Jag ska säkert videoblogga snart..
När jag har tid och lust så lovar jag att jag kommer att göra det!
Kanske kommer ett efter jag svarat på alla frågorna i min frågestund, för det var jättekul att videoblogga!
Tack för förslaget!
Kraaaaaaaaaaaaaaamiiiiiizzzzzzzzzzzz!"
Där fick du ett svar ;)
Bloggar mer senare tror jag!
Puss ♥



Kommentarer
Postat av: DemzziZ

sv: haha braa (y

då ska det bli! :D

2011-07-17 @ 17:55:19
URL: http://demirahmemulic.blogg.se/
Postat av: Sandra - Tävling "Ljuslykta" Avslutad

Nu är tävlingen om Ljuslyktan AVSLUTAD!

Kika in och se hur det gick ! :)

Vill återigen tacka för din medverkan ! :)

Postat av: en gammal släkting

2011-07-17 @ 20:06:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback