Ändrade planer :D

Hej alla fina läsare..
Igår blev det ändrade planer så jag hann inte med att blogga,tyvär :/
Istället för att synas vid parken åkte vi över till Öland,Borgholm..
Vi åt glass,pommes och drack läsk!
Mysigt :) ♥
Efter det så åkte vi hem och lämnade honom och sen åkte vi direkt till Öland igen.. ;)
Vi grillade hos några kompisar och badade i deras pool!
Det var 26 grader i poolen..
Sen hoppade vi lite på studsmattan ;)
Aja..
Bara två dagar till innan sommarlovet kan man säga..
På onsdag tar kusinen studenten,så då är jag ju ledig och så slutar vi på fredag och ska vara där halv 11 :)
NNIICCEE JJUUEE ;D
När slutar/slutade ni? :)
Vi slutar den 17:e :D ♥
Idag vann vi på "NUTIDS KRYSSET" ;D
Det är som en sorts frågesport..
Vårt lag hette "Fantastic Four",eftersom att vi var fyra i vårt lag..
Så på engelska-lektionen fick vi bestämma vad vi skulle göra..
Kul :D
Just nu sitter jag iallafall och dricker påskmust..
Gött :P
Ska snart till modehuset och fixa det sista inför avslutningen :)
BILDER:
HAHA!
På första bilden sitter Erik och jag och blir fotade :D , jag sitter och ber på andra bilden, på 3:e bilden provar jag hattar, på 4:e bilden provar Erik solbrillor ;D, på 5:e bilden provar jag mini-solbrillor och Erik några röd,blå,gröna..! HAHA!
På sista bilden badar jag i Amandas pool ;)
Ha en fortsatt bra dag,precis som jag ! :)
OMG.. Det rimmade ;) ♥
Kraammmiiiizzar!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  // Fanny.

Kommentarer
Postat av: emmi

Var med och tävla om dagens länk i min blogg!

http://fashiontwisted.blogg.se/2011/june/dagens-lankar-ny-tavling.html#comment



Större chans att vinna? Skicka flera kommentarer :)

kram!

2011-06-13 @ 18:32:17
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: emmi

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =)

Hur mår du idag då? =) kram!

2011-06-13 @ 19:27:35
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Oskar i din klass

vi ägde i nytidskrysset!!

2011-06-17 @ 19:26:25
Postat av: Alina

jag går ju på samma skola som du så jag slutade

den 17

2011-06-18 @ 22:41:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback