Inget bloggande igår..

Hej,hej :)
Igår bloggade jag ingenting..
I´m so sorry ;/
Fridas 6-års skulle ha någon typ av sommarfest..
Så det blev inget..
Erik bröt armen igår ;(
Han ska gå med gips ett tag nu då..
Stackarn :( ♥
Idag var det skola och vår lågstadie-lärare var och hälsade på..
Själv hade jag ingen vidare tur idag :/
Jag ramlade på och skrapade upp armbågen och handen..
Fast skolsköterskan tvättade rent..
GAAAH!
Min näsa rinner D;
Kanske håller på att bli förkyld..
NEJNEJ.
Hoppas inte det..
*GLÖM TANKEN :)*
Det är så fkn varmt !
Håller på att dö i denna "tropiska" hettan som jag kallar det..
Ja..
Får be pappa köpa piggelin nu när han hämtar syrran :)
Haha!
Kul att fler och fler läser bloggen..
Statistiken ökar ! :D
Puss!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback