My shoes! :D

Hej awesome peoples ;) ♥
Idag ska jag på bio med Erik och vi ska se:
Har alla filmerna hemme,förutom denna då ;)
Idag märkte jag också att jag hade ett jättebiggt myggbett D;
Bah så ni vet så använder jag "biggt" ist för mycket :)
Look at this ;O
Kanske allergisk? D;
Aja..
Här kommer också en bild på de "efterlängtade" skorna:
Visst är de snygga :D ♥
Tänkte också lägga upp en fin bild :)
HAHA,Hade inget att göra x(
Köpte en ny skiva häromdan också..
Lite låttips från mig..
Inte för att alla låtar finns på skivan då men. ;D ♥
Hollywood Tonight - DJ Chuckie Radio Edit - Michael Jackson.
Barbra Streisand - Radio Edit - Duck Sauce.
Till The World Ends - Britney Spears.
Mr. Saxobeat - Radio Edit - Alexandra Stan.
Jag Kommer - Veronica Maggio.
On The Floor - Radio Edit - Jennifer Lopez,Pitbull.

De flesta är dunka,dunka :D

Tycker verkligen att ni ska lyssna :D

Förresten så hittade jag ett roligt YT-klipp idag..
Checka in!
Ha en bra dag :)
PUSS! ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback