Skorna och annat :D

Hejhejj!
Läste i en kommentar att någon ville ha bild på skorna..
Jag lägger upp bilderna senare..
Imorgon ska jag ev. gå på bio iallafall :D
Fyllt på mobilen också för att jag hade 5.90:- kvar ;S
För många sms :*
Just nu sitter jag och redigerar en bild..
MAYBE...!
Lägger jag upp den senare..
Idag blev det iallafall grillat :D
Och sen har jag vart på skyttetävling i Mönsterås.
Hett som i helvetet och lite blåsigt..
HAHA!
Jag gillar att säga "Hett som i helvetet" för att på en svenskalektion så skulle vi  göra en berättelse med hjälp av ord..
Typ..
Såhär blev typ Matildas och min på ett ungefär:
"Det var hett som i helvetet när jag såg tomten springa ifrån platsen. Han var snabb som en vessla! Jag hörde ett skratt och en dörr slå igen och förstod att detta var något för Sherlock Holmes. Jag sprang till en korvförsäljare och plötsligt hoppade en ekorre förbli platsen. -Hur mycket kostar det?! ropade jag samtidigt som jag blev stående i spagat. Jag försökte nå telefonen.. Och där låg en av mina innebandyklubbor.. -Varför just jag? sa jag och det var det ända jag kunde säga."
Vi garvade ihjäl oss åt Erik och Alexsandras berättelse..
Den var lite för rolig ;D
Men tbx tilll ämnet igen..
Det gick bra,trots blåsten :)
Haha.
Beställt en jättefin strandklänning förresten..
"VARFÖR BLIR BILDERNA SÅ MINIMALA!!??"
Aja..
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Neow.. | Pappas lilla flicka!

snygg klänning ! :D

svar aaw tack så mkt gumman ! :D

2011-06-03 @ 01:35:09
URL: http://Neow.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback