Svar på frågestunden!

Vilken är din favoritfärg?
SV. Jag har ingen direkt favoritfärg men jag gillar alla starka och ljusa färger! :)
Favoritbloggare?
SV. Hmm.. Jag läser många bloggar som är jättebra.. Så jag kan inte direkt säga en,haha!
Jag brukar t.ex. läsa mmeeli.se, egoinas.se, thaipinnen.blogg.se m.f.l ;)                                                                    
Favoritdjur?
SV. Helt klart myrkott! Om den blir tjurig rullar den ihop sig till en boll och sen rullar den iväg och så är den grymt söt! :D ♥

Favoritmaträtt?
SV. Oxfilé,bea-sås och rostade,salta potatis ;D ♥♥♥
Rosa eller lila?
SV. Rosa! :)
Svart eller vit?
SV. På sommaren är det vit, men annars svart! :D
Tv eller data?
SV. Dator såklart! (Man kan ju kolla på filmer och program på datorn också ;))                                                     
Hund eller katt?
SV. Katt :)
Natt eller dag?
SV. Dag! Jag gillar inte att sova, (förutom när jag är trött då)  ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback