Glasögon :)

Halloj !
Här e jag :D
En aning oaktiv..
Hehe...
Men nu e jag ju tillbaka!
Ja.
Jag har haft mina glasögon några dagar nu..
Börjar känna mig van...
Och nej.
Jag har dom inte på heltid,bara när jag ska titta på tv,smartbord osv..
Och ja.
Jag är närsynt.
Fast bara lite :3
Bjuder på en bild:
Redigerade den till "Skiss" för att jag hade lust :P
PS. Bilden e inte tagen idag.
Hehe..
Jag har ju inte bloggat på ett tag så därför tror jag att detta blir ett långt inlägg om ni har tur.
Hann inte lägga upp dagens outfit idag..
Jag tog på mig min underbara morgonrock.
Resten av familjen skulle in till stan för att "uträtta ärenden" men som jag nog mest tror betyder "Köpa presenter till Fanny"..
Hoppas jag iallafall ;)
Eftersom att Frida också skulle med så borde det vara så ju :D
Jag blir ju yttligare ett år äldre om 3 dagar :)
Har nog sagt minst 20 saker jag önskar mig.
B.l.a filmen "The social network" .
I dag så låg något roligt i brevlådan.
En lapp där det stod att dom skulle stänga av vattnet på området p.g.a en vattenläcka imorgon.
Kul,verkligen kul.
VERKLIGEN KUL !
Dom stänger av klockan halv åtta.
Åh,jag kommer få panik :3
Jag glömmer alltid att det inte finns något vatten i kranarna när dom stängt av det.
Så jag sätter alltid på kranen även om det inte kommer något vatten,haha..
Då inser jag att det verkligen inte finns något vatten.
Haha,typiskt mig.
Jag har också börjat läsa en ny bok.
"Hemligheten"
Lita aldrig på en vacker flicka med en mörk hemlighet.



Har dock bara hunnit att läsa ett kapitel en så länge :)
Men den verkar jättebra.
Ha en fortsatt bra kväll.
Puss ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback