Hej,eller något :3

HELLO!
MY NAME IS FANNY ;3
Men ah.
Hejhej.
Eller typ.
Tja! :D
Aja.
Spela roll xC
Från och med idag tänker jag märka alla bilder på mig jag lägger ut med: "www.sskyttefanny.blogg.se",eller något liknande.
Okej.
Webcameran är ju som sagt inte den bästa så..
...Här kommer en "Mörk" bild :
Jahaja.
Idag äre lördag,om du inte visste det :3
Öhmm..
Vad har jag gjort idg då... ?
På förmiddagen var jag ute.
Asså utomhus.
Sen ah.
Vad jag gjorde sen.
Det får du inte veta idag..
Men det kommer jag att skriva senare ;3
Fast jo.
Jag gjorde en annan sak också.
Tittade på livesändning från Eskilstuna där Elin och Johannes sköt final i skyttiaden.
Dom var jätteduktiga ;)
Och äntligen har min lilla Felicia kommit hem från Norge.
Får väl höra av mig imorgon.
Är inte så social idag,ehehe ;O
Imorgon är det iaf tävling..
Jao.
Nu så ska jag...
Lyssna på musik.
Igen.


Så...
Hejdå :*
PussoKram ....♥....

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback