HTC Wildfire in my heart.

Hejhej :)
Ja.
Idag har man gjort av med ungefär 1100 kr.. *host*
Jag har köpt 3 saker..
Läppstift,Silikon fodral och så har jag lagt till pengar till min nya mobil som min snälla mamma köpte ;)
SOM JAG HAR LÄNGTAT I FLERA MÅNADER!
Jag blev förälskad redan när min kusin köpte en.
Haha.
Jag tog en bild från google för att jag inte har packat upp den ur plasten och alla andra "säkerhets" saker som den ligger i.
Så här ser den ut:
HTC Wildfire.
Man fick lite tillbehör till den också.
Vitt headset.
Laddnings sak ;P
Som man kopplar till en sladd som man även kan använda för att föra över saker till datorn tillexempel.
Lite tillbehör till headsetet..
Jao.
Sen köpte jag ett rosa läppstift på Lindex.
Det vita silikonfodralet :
Sen fick jag 2 skyddsfilmer till skärmen av mamma :
Tack mamma ♥
Jao.
Sen har man ju skaffat skype också ;D
Fast jag gjorde det för någon dag sen.
Har kanske inte så många kontakter men ändå ;3
Det är ju kul :D
På förmiddagen var jag på skyttetävling i Ålem.
Jag kom på 6:e plats av 20 stycken.
Men jag sköt inte något vidare resultat..
Imorgon är det skola..
Öhmm..
Ja.
Nu ska jag och mamma greja med mobilen Cx
Puss.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback