TJA! :D

Men hej igen (:
Ja.
Här sitter trötta jag med en kopp varm o´boy.
Vakna klockan 3 inatt och var vaken tills mamma skulle väcka mig.
Då fick jag ett sms.
10 minuter över 6.
"Vem fan sms:ar mig nu!?" tänkte jag. :mad:
Då var det någon som hade sms:at mig igår också.
Jag har ingen aning om vem det är.
"Personen" hade undrat vad jag gjorde,vad jag gillade och om jag hade en kameramobil..
Sen skickade "personen": "Skicka en bild på dig ok ?"
Värsta scary. :bigeyes:
Mamma gjorde en polisanmälan.
Ehmm..
Idag har det vart prov och "test" i skolan.
Engelska och svenska.
Gick faktiskt bra. :thumbup:
Ikväll blire;
.... Och chips :3
Jao.
Idag fick jag mitt första "grattis"- kort.
Jajamensan.
Imorgon fyller jag år ;P
Imorgon äre dessutom skyttetävling i Kalmar.
På min fördelsedag.
:D
Yehaaaah !
Så glöm inte gratta mig imorgon ;)
Pusser :3

Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS VÄNNIS ;D



HA EN BRA DAG <33

2011-03-05 @ 19:59:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback