Bildspecial eller något ;)

Hej alla männiksor där ute :D
Idag var jag hemma från skolan pågrund av att jag hade ont i magen och huvudet när jag vaknade..
Fast nu är det bättre,så imorgon ska jag gå!
Saknar Saga otrooooooligt mycket nu!
Kolla hennes blogg :)
Någon mer än jag som knappt sovit någonting inatt?
Det har regnat HELA natten och det smattrade mot rutan hela tiden..!
Aja..
Här kommer lite bilder från i Lördags..
Lång,blå klänning från Gina,cardigan från gina och ett halsband med träpärlor :)
Jag med en söt mustach :D
Erkänn att den var snygg! ;)♥
Aja..
Nu ska jag göra något annat..
Läsa lite kanske..
Det är typ det ända jag gjort idag :)
Muntra upp mig med en kommentar vettja :D ♥
Puss på er ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Saga

aw <3 Saknar dig bästis! :-)

2011-05-23 @ 21:00:46
URL: http://zagii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback