FAILADE BILDER.

Yo!
Idag vaknade jag vid åtta D;
Aja..
Sen badade jag i typ.. Två timmar :D
Jag duschade och gjorde mig i ordning.
Yes..
Sen ringde Elle!
Efter typ en timme så kom hon och efter det åkte vi till Bläsingehamn på Öland.
Vi skulle grilla korv där,men vi hade otur för att grillen inte funkade D;
Men vi tog roliga bilder där..
Lägger inte ut alla bilder men några iallafall...
... Haha!
Men vi åkte till skälby sen..
Fast innan vi åkte dit köpte vi en ny engångsgrill ;)
Aja..
Där garvade Elle och jag ihjäl oss.
Hon gömde sig bakom mig för att hon inte ville att någon fiskmås skulle skita på hennes huvud..
Sen tappade jag mina solglasögon,och dom hamnade på Elles huvud..
Hon trodde att det var en skata som sket på hennes huvud och sen dog den.
HAHAHA!
Sen garvade vi åt det resten av dagen..
Nästan iallafall ;D
Vi klättrade nästan upp till toppen av klätternätet för att vi skulle käka...
Sen skulle vi mata änderna..
HAHAHAHA!
Men det var typ tre änder i dammen..
Vi hade rätt mycket bröd så det flöt bröd överallt nästan!
HAHAHAHA!
ASG.
Aja,sen gav vi fiskmåsarna resten.
Vi åkte och lämnade henne,sen åkte vi hem..
Awesome dag !
Nu tittar jag på Bachelorette för att jag inte har något att göra D;
Pusssssssssssss!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback