HEEEELGEN I BILDER :D

Hej!
Känner verkligen att jag behöver blogga idag!!
Har inte bloggat på några århundraden liksom.
Aja..
NU ÄR JAG HÄR IALLAFALL,HOPPAS NI HAR SAKNAT MIG! ;D
Haha,nejmen jag kommer lägga in massa bilder och skriva massa..
Outfitspecial kommer här:
OUTFIT 1:
  • Vit skjorta.
  • Rosa linne.
  • Korta shorts.
OUTFIT 2:
  • Tunika.
  • Skärp.
  • Korta shorts.
  • Svarta leggings.
Bortsett från mina outfits så har jag hittat på andra saker ;)
Denna helgen har mest bestått av det jag lever för.
Som ni säkert förstår så betyder det...
SKYTTESKYTTESKYTTESKYTTESKYTTE! ♥
Yeye!
Börjar med igår..
Då vaknade man rätt tidigt och sen fixade man i ording sig..
... och efter att man hade ätit och borstat tänderna så sätter man sig i bilen och åkte imot Tuna..
Det var en dryg bilresa som bestod av att somna,sova och vakna :)
Hehe..
Men resan hade ju också ett slut,så efter några timmar var man framme i Tuna..
Många "Ålemmare" var där också såklart ;) (Y)
Efter en halvtimme så började fältskyttet och det gick kanon :)
... eller det gick iallafall bra..
Jag kom 2:a!
1:a kom Oskar,en klubbkompis och 3:a och 4:a kom två andra klubbkompisar..
Mitt pris:
Efter att vi hade kört ut från Tuna körde vi in mot Mariannelund och sen vidare mot Katthult,för att kolla husen där Emil spelades in..
Lite bilder:
Snickerboa ;)
Huset.                                                                        Dränstugan.
Efter det stannade vi hos våra kompisar och tog lite dricka,pratade lite och sträckte på oss..
När vi kom hem var jag med "?" ;)
:question: :blush:
OMG,Vad nyfikna ni blev nu :D
HAHAHA!
Nejmen..
Idag gick jag upp skit tidigt..
Sen fixade jag i ordning mig osv..
Ja,sen gick jag ner och satte mig i bilen (igen) och så åkte vi imot Alvesta..
Nästan lika lång och dryg bilresa idag också..
Det regnade nästan hela tiden och det blåste kallt..
Men trots vädret så sköt jag mig till 2:a plats idag också..
Faktiskt nöjd eftersom att jag bara tränat 2 gånger detta året..
Det var 30 skott,men efter 20 skott hade jag skjutit 190/200..
Mitt rekord är 198 :)
Aja..
Där fick jag ett pris också,som ser ut såhär:
Efter det så åkte vi in till Grand Samarkand och shoppade lite..
Jag fick en tunika och en jeansjacka av mamma och pappa..
På New Yorker fick jag en knapp av han i kassan :)
Jag köpte en tunika också..
Aja..
Nu måste jag sluta,annars kommer ni inte orka läsa allt :)
PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: mormor

vad fin du ska bli i dessa kläder sedan ska vi inte tala om hur duktig du är i skyttet

2011-05-15 @ 22:53:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback