Inga nya kommentarer D;

Hejhej.
IDAG ÄR DET EN AWESOME DAG! :D
Freedag i mitt hjäärta ♥
Aw.
Elle och jag kanske ska hitta på något innan vi åker och äter taco hos mammas kusiner.
Lång mening dedär. xC
Undrar om skolan luktar häst idag med..
Det luktade inget vidare D;
Aja..
Snart blir det att cykla till skolan.
Just nu spelar jag abduction.
Har typ inget annat för mig ;C
Men fy på er alla fiina läsare.
(Fail mening)
Inga nya kommentarer !
Yeye.
Chattar med Mattadeus von Fantadeus.
Heh. Nejmen..
Jag heter von Fantadeus och hon heter von Mattadeus. (?)
Inte mitt problem om ni inte förstår,fast jo ;s
Ha en gooooood dag ;)
Nejmen hejdå. ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. så kul att du är med och tävlar om lipglosset :D



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt mineral ögonskygga :)

Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-mineral-ogonskugga.html#comment

2011-05-06 @ 13:17:01
URL: http://vadfanskajagheta.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback