KommerIntePåRubrik :)

Hej Everybody :D
Igår var hela klassen och spelade minigolf på Ekudden..
Jag badade i havet :D
.. Med Matilda,Wilma,Jeremy och Lukas..
Skönt var det ;)
Vi åt glass också :P
Idag skrev jag om en luftballongsfärd..
Oitressant fast måste ändå göras..
Imorgon är det diagnosiskt prov på engelskan också..
Men har pluggat klart allt.
Den sista läxan tyckte jag var väldigt flumm..
Man skulle jogga/cykla/springa/hoppa/dansa osv..
I 30 minuter..
HAHA!
Den läxan var gjord efter en dag.
Efter skolan hämtade jag Frida och vi cyklade hem..
Så nu är jag hemma då :)
Sugen på piggelin.
Det räcker med att bara se på bilden jue ;*
Lite dålig bildkvalité men spela roll.
Asså hur kan man ha så hiiimla kul när man sitter på Google Översätt?! ;)
Började skratta lite när jag såg senaste kommentaren på bloggen..
Varför bry sig ? -.-
Aja...
Have a nice day nuuuuuu ! :D
Jag äger på svengelska ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback