Massa nytt :D

Tjeeeena!
Idag har jag haft en "sen" filmkväll..
Fyllde i mars men jag har verkligen haft fullt upp!
Tack Erik,Oskar,Johan,Robin,Olle,Felicia,Nicoline,Matilda,Alice och Tessan för allt! :D ♥
Först åt vi pizza och garvade ihjäl oss några gånger..
Efter det så tittade vi på "I rymden finns inga känslor" och proppade i oss massa snacks ;)
När det hade blivit väldigt varmt inne så var filmen slut och vi gick ut och körde kurragömma med dunk ;D
Ah,sen blev det kallt så vi gick in och körde SingStar och vårt lag vann såklart!
Som vanligt hade vi grymt kul hela kvällen ;)
Så tack återigen för allt :D ♥
Jag fick boken "Idolen" skriven av Meg Cabot,Färgpennor,Block,200 kr,Presentkort på Gina,HM och New yorker,Klänning från gina (grön),3 halsband,armband och 7 par örhängen!
Så nu blir det att shoppa :D
Bilder:
Vi hade så himla kul idag asså !
I sommar kommer Saga hit och då ska vi verkligen shoppa!! :)
Nu börjar klockan bli mycket ser jag,haha! ;D
Godnatt söötisar!

PUSS!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback