Öland och läxläsning!

Tjena,Tjena bloggen!
Idag har det blivit en så kallad "mini-shopping" på Öland..
Jag har köpt "Body Scrub" på HM som luktade supergott!
Coconut,Lime.
Har en "Body Spray" med samma doft,och den älskar jag!
Också köpt på HM.
Looooove ♥
(Bilden är utklippt från en google-bild ;)
Aja..
Nog talat om det eller ?!
På Öland åt vi glass på "Hasses".
ÄÄÄÄLSKAR kolaglass med såndär nötsås ;D
Vilken är er favoritglass? :)
Ehmm.
Fast innan vi åkte över till Öland så var jag på läxläsning.
Det är typ en sak skolan har ordnat så man kan stanna kvar lite och plugga om man vill.
Alice och jag pluggade inför Geo-provet,Engelskan och Svenskan :)
Så nu är man säker på allt tills imorgon.
Det är skönt att gå dit för att det är så lugnt och man får alltid hjälp..
Hade faktiskt varit så duktig så att jag pluggat en del innan,så det var bara att "repetera" lite grann.
Yes Box.
Ha en naajjs kväll ;D
PUSS! ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback