Shopping!

Tjabatjeeeena!
Idag har det knappt varit några kvar i skolan.
Nästan alla tjejerna var på ridning.
Jag var iallafall inte det..
Chilldag i skolan.
Haha,nejmen det har varit en lugn dag fast riktigt rolig :D
Efter skolan cyklade jag hem i regnet :mad:
När jag kom hem så kollade jag runt lite på internet och spelade Abduction på mobilen.
Är typ beroende av det spelet.. :blush:
Haha!
Sen åkte vi in till modehuset och letade avslutningskläder...
HITTADE INGET!!
Så mamma och jag åkte in till kvasten.
Där fick jag massa kläder på BikBok!
Tunika/Linne,Cardigan,Tights med spets och Armband i olika färger.
Sen fick jag hårnålar,toffsar och underkläder av hon i kassan.
Haha,snäll tjej ;)
Vad har ni gjort idag då?


Nu blire sängen efter att man har gått och letat efter avslutningskläder i säkert 3 timmar :I
Supertrött och tidig morgon.
Ja,då finns det inget bättre en sängen.
Tack mamma för allt!
Du får en länk för att jag älskar dig så mycket ♥
LÄNKLÄNKLÄNK
Pussokram!
Eller Godnatt ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback