Bilder från SM i Kinna! (:

Dom tre första bilderna (SHOPPING) ;
Handske som ger bättre stöd vid avtryckaren, 330:-
Skottask.. 150:-
"Säkerhetspropp"... 60:-
Dom tre mellersta bilderna (PRISUTDELNING) ;
Jag och Edde efter prisutdelningen!
Jag och Edde innan prisutdelningen (;
Smålandslaget på första plats, GULD! :D
(Jag, Albin, Anna och två andra killar som jag inte kan namnet på ^^)
Så nu är man svensk mästare i Falling Target, i lag! :)
Dom tre näst sista bilderna (ÖVRIGT);
Jag, Anna och någon kille på prisutdelningen.. :P
Prisbordet ;)
.. Och mitt guld! :D ♥
Dom tre sista bilderna (ÖVRIGT);
Mina två keramikskålar jag vann..!
Random godisbild ;)
En av mina lappar jag fick inför tävlingen :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback