Hemma igen! :D

Hej mina små änglar! :3
Nu är jag hemma!
Har varit på stan och sålt kakor hela dagen med klassen (:
2535:- blev det.. :D
Köpte änglakolor som Felle hade gjort, så **** goda alltså! ;o ♥
Nu så ska vi äta lite adventsfika iallafall ^^
Nytagen bild, haha ;D

SM I KINNA

Slutade med ett guld i lagtävlingen, så nu är man svensk mästare i Falling Target! :D
I min klass kom jag 5:a, och sköt 36 träff av 40!
Bild från när jag sköt.. Jag sitter bland dom längst bak ^^
Treevligt, treevligt :P
Synd bara att helgen gick över så fort :/
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Dragana

Oj vad mycket ni måste ha sålt då! :) Skoj! Vad ska ni göra med pengarna?

2011-11-27 @ 19:34:55
URL: http://iseedee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback