Måndaag :D

Tjenare! (;
Har inte bloggat så mycket idag, har bokstavligt talat haft fullt upp! :/
Efter skolan hann jag bara lämna väskan och böckerna hemma, innan det var dags för utvecklingssamtal..!
Gick faktiskt väldigt bra :)
Sen hämtade vi Frida på fritids, och drog till Zorbas och mumsade massa god mat :D
Fast innan det åkte vi runt blomsterlandet och handlade massa ljus/blom dekorationer och sådär..
Bilder kommer imorgon antar jag ;P
I alla fall så åkte vi till modehuset efter det och shoppade lite..
Julklappar.. ;)
Jag är nästan alltid ute i god tid, hehe ^^
Men har fortfarande rätt många kvar :P
Har ni börjat handla julklappar än? ;o
Just nu så har jag städat lite, haha :P
Good to know! :3
Liten fin bild på mig och min kära syster också..
Ha en fin kväll!
Kisses.

Kommentarer
Postat av: MORMOR

såg att du börjat med julklappar ,undra vad mormor och tomas får önskar en lergryta mm

2011-11-28 @ 21:27:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback