Hejj (:
Har nyss kommit hem från bion..!!
Den var jättebra! 
... och rolig :D
Som jag skrivit innan så såg vi Johnny English Reborn.
Den handlade om Johnny English som jobbat som spion för MI7.
Han blir inkallad för att åka på ett uppdrag till Hong Kong, eftersom att några planerar att döda en viss person..
Samtidigt är en tant som är med "de som planerar" ute efter Johnny och vill döda honom..
Sjukt roligt ^^
Inte så bra förklarat kanske, men vill inte avslöja filmen.. (;
Eftersom att man måste hämta biljetterna långt innan, om man har reserverat dom..
..Så fick Oliver & jag vänta över en timme på att bli insläppta i biosalongen.. :P
Men det var inte lika tråkigt eftersom att han var med såklart :) ♥
Med världens bästa kille & en grymt rolig film så har kvällen vart awesome!
Kisses. ♥

Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag hade en jätte fin helg! :D vad ska du hitta på idag?

2011-10-24 @ 12:20:37
URL: http://shoemania.se
Postat av: Annie

Vart Redigerar du alla dina snygga bilder? som typ tecten I Love You<3 och så?



Kram Annie :)

2011-10-24 @ 14:34:34
URL: http://annielife.blogg.se/
Postat av: Jonnie

Tjingeling



Nu e de en tävling i min blogg, kika in och läs mer

2011-10-24 @ 16:01:04
Postat av: johanna

okejokej:D

ahah ne tur är väl de.. han skulle aldrig passa i en seriös action/mord film;o haha

2011-10-24 @ 20:29:52
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback