Hiss eller Diss?

* Korta skoldagar.
Någon mer än jag som älskar att sluta tidigt...
I think so ^^
Speciellt när man har haft en TRÅKIG dag, då finns inget bättre än att gå hem :D
Äcklig mat i skolan, korta raster & massa låånga lektioner.
Hiss!!

* SKUMTOMTAR!
Det är ju så sjuuukt gott ;D
Fluffiga och söta ;3
...och onyttiga! (;
Dom som är godast är Cloettas, det vill säga "Orginalets".
Många som så kallat "härmat", som inte alls smakar gott..!
HISS!
*Aloe Vera drycken.
Numera kändisdrycken ^^
Om du läser t.ex. Kissies eller Daniel Paris bloggar så har du säkert sett denna dryck ;)
Jag har faktiskt smakat den och håller med om att den är supergod!
Life -butiken inne på Modehuset hade massa olika drycker som man fick smaka, yummie..!
Den är godast när den är kall :D
HISS!

* Makeup från Clinique!
Ett väldigt bra märke som är anpassat för alla hudtyper!
Min absoluta favorit är deras mascara för rinnande ögon, sjukt bra ;O
Man kan inte tro att den ger mycket volym, men den är grym!
Nackdelen är att nästan alla produkterna är dyra..
Mascaran kostar ca. 225:-
Clinique High Impact Curling Mascara
HISS!

*När blogg.se dampar.
Det är det jobbigaste som finns!!
Jag kan nästan lova att dom flesta vart med om det som bloggar för denna sidan..
Det är så sjuukt jobbigt ;(
Någon mer än jag som hatar det!?
DISS!

* Dubbade filmer!
Vissa filmer kan vara rätt bra, men andra är helt failade!
När munnen är stängd så pratar den..?
Lite sådär WTF -varning..
Det ska se normalt ut för att filmen ska vara bra..
Därför föredrar jag hellre t.ex. engelska filmer med text!
DISS!

* Fakade facebook sidor!
Jag förstår verkligen inte hur man kan njuta av att låtsats vara någon annan..!
Som t.ex. Steve Jobs har en fakad sida -.-
Nästan alla kändisar har fler än en sida på facebook..
Det vill säga, nästan alla kändisar har fake sidor som någon annan har gjort..
Stor bild...! ;O
Steve Jobs Fake Facebook Profile
DISS!


Kommentarer
Postat av: Saga

Gillar du korta skoldagar?

I min skola slutar vi 11:30 ca 2/3 gånger i månaden :D

Typ imorgon gör vi det ^^ På måndagar börjar vi 9:00

och varje dag slutar vi 14:00 förutom fredagar,då slutar vi 13:45,Det är kunskapsskolan! Sök in dit till 6an (om det finns någon där du bor typ) :D <3 Älskar deeen ^^

Och i ♥ Aloveradrycken!

och Dubbade filmer är såååå irriterande,Hahaha!

Munnen rör sig medans rösten pratar! haha!

Awesome blogg fanniiiiiizz <3

//Zagii

2011-10-18 @ 18:10:03
URL: http://zagii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback