Massa om mig;

Vad heter du? Fanny Börjesson
I mellannamn? Anna & Wendy..
Vart bor du? I sverige.
Trivs du där? Men såklart att man trivs i Sverige! :D
Brukar du läsa horoskop? Nej, pallar inte -.-
Har du körkort? Nope.
Äger du några Converseskor? Yes, ett par röda (:
Favoritdjur? Myrkott såklart..!
Vad spenderar du dina pengar på? Onödiga saker, kläder, godis & massa annat skit (;
Senaste konserten? Hmm.. det var några år sedan om det ska vara en bokstavligt talat "konsert"...
Festar du mycket? Nej?
Sprit, cider, vin eller öl? Inget -.-
Brukar du bli för full? Men komigen ! 
Antal kuddar i sängen? 4 tror jag (;
Kan du baka bullar? Ja.
Har du varit med i scouterna? Nej. 
Bläck eller blyerts? Blyerts
McDonald’s eller Burger King? McDonald's
Är du allergiskt mot något? Falska människor, annars nej.. ^^
Äger du ett busskort? Nope
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön :D
Hur ser du ut idag? Mysbyxor och en random tröja, (typisk sjuklingoutfit ;D)
Har du läst en bok idag? Ett måste varje dag, så ja (:
Nästa mål i ditt liv? Hmm.. Att bli frisk antar jag ;)
Vad såg du senast på tv? Arga Snickaren..!
Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Fanny" eller " Ah, det är Fanny" :P
Vem ringde du senast? Mamma (;
Vad sa den du ringde? Att jag skulle komma hem vid 5 och äta, haha :D
Antal timmar sömn inatt? Ca. 11 timmar :)
Vad innehåller din favoritmacka? Vörtbröd med julskinka.♥

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: Ja, eller jag blev arg på min kanin och hon blev arg på mig ;D
Men har inte kvar henne :/
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja, tyvärr ;)
Är du ensam nu: Nej..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Jag gråter bara i regnet & bredbandsbolagets reklam , upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget ^^
Vill du gifta dig: Ja, tror det :P


FAVORIT...
Rum i huset: Mitt såklart (:
Typ av musik: Pop för det mesta..
Månad: December.
Sten: Ingen aning faktiskt ^^

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Nej
Varit sjuk: Ja
Sjungit: Japp
Sagt “Jag Älskar Dig”: Ja
Velat säga till några att du älskar dem: Ja annars hade jag väl inte sagt det -.-
Träffat nån ny person: Nej.
Saknat någon: Alltid (; <3
Kramat någon: Ja.

SENASTE...
Låt du hörde: Mistletoe - Justin Bieber
Film du såg: Djungel George, HAHA :D
Sak du stal: Har inte gjort det -.-
Mat du åt: Falukorv med makaroner
Gången du åt en korv: Men det kommer väl inte jag ihåg..!?
Fast jo, det gör jag..
Förra helgen, blää! D;

FÖRSTA
Första bästa kompis: Jaadu, Saga tror jag (;
Första inhandlade skiva: Ingen aning, Hits for kids skulle jag tro ^^
Första förälskelse: Ingen aning!
Första begravning: Min "plast" morfar :(
Första piercing/tatuering: Hål i öronen... ;*
Första fiende: Vet inte om jag har någon. Ogillar vissa personer, men räknar dem inte som fiender.

SENASTE
Senaste människa du slog: HAHA, Jag vet inte ;O
Senaste badet: Nyss
Senaste irritation: När jag skulle mäta mina armar, 4 gånger! -.-'
Senaste glass: Nougatglass :D
Senaste skjortan du haft på dig: Röd -randig  :P
Så det var lite om mig :)

Kisses.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback