Fest hos Matilda...

Idag vaknade jag rätt tidigt för att vara helg,bara för hinna med allt jag skulle göra.
Jag käkade först frukost sen blev det in i duschen och göra sig i ordning.
När allt det var klart så var jag tvungen att göra Matildas present,hahahahha jag tog en skål och fyllde med godis och i mitten satte jag en gurka som jag stoppade in tandpetare i med godisar på så det skulle se ut som en kaktus.
Sen hängde jag i pengar som mamma hade vikt som fjärilar och cellofan runt,blev faktiskt väldigt nöjd ,hoppas hon blir nöjd.
Sen var jag tvungen att packa för efter det skulle Matilda och dom  hämta  mig.
Nu undrar ni säkert alla vad jag ska,jo det är så att min kompis Matilda har fyllt år så vi är några tjejer som ska ha lite kalas i hennes stuga på Öland med övernattning,ska bli jättekul.
Så tyvärr kan jag inte blogga förrän i morgon när jag kommer hem....
Så alla mina bloggläsare ha en bra Lördagkväll så hörs vi i morgon.
Kram <3

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback