Nu är jag hemma! :)

Hej alla fina läsare!
Nu är jag hemma :D
Har haft hur kul som helst, supernice! :)
Vi sov i friggeboden som står på trädgården, där inne finns två våningssängar, mattor och madrasser!
Och massa annat (:
Alice (Matildas hund) fixade vi en mysig sovplats till också..
När vi vaknade sov hon på madrassen vi lagt på golvet, med en kudde under huvudet.
HAHA, Hon är så söt! :) ♥
Tack Amanda, Alice, Felle, Världens sötaste hund och framför allt Matilda för en grym helg! ;)
Det måste göras om :thumbup:
Under tiden jag var hos Matilda så plockade mamma, pappa och Frida drygt 17 liter kantareller!
Höhö, hemligt ställe ;)
Vid 2 -tiden ska vi åka till fam. Jeansson och äta pizza :)
NICE! :D
Vi hörs senare, pussokram <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt!

Dock är det inte lika bra med mig då jag är krasslig i halsen och är förkyld.. menmen! :)

2011-09-04 @ 13:15:19
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe okej! Jag mår bra! :) hänt idag ?

2011-09-04 @ 20:02:25
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback