På hotellet :D

Hej!!
Ligger här i dubbelsängen och är jättetrött! :o
Gått på stan, ätit på en av de godaste resturangerna i hela Eskilstuna..!
Bamboo City heter den (:
Bor granne med Edde, Lowa, Daniel & Jessica..
Kan inte bli bättre!? ;)
Kom nyss in därifrån förresten, kollat tv och ätit godis..
Sen mötte jag Nicoooo :D
Det är skitcoolt att träffa henne i Eskilstuna..
Okej, hon går i min klass, hon ska på tävling i Eskilstuna imorgon (SOM JAG!), och vi bor nästan grannar på samma hotell!
Jag ser ju halvdöd ut, HAHA!
Badade för en stund sen som ni kanske förstår (;
Taggad och liite nervös inför imorgon (:
När jag kommer hem på Söndag lägger jag upp bilder och svarar på kommentarer!!
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Lina

blev rätt nöjd så! :)

2011-09-30 @ 20:55:14
URL: http://linasliiiv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Shoppade du något i stan då? :)

2011-10-01 @ 10:26:43
URL: http://sofia.rossi.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback