Home again..!

Tjenixen!
Blev ju sent idag, eftersom att det var många som sköt..
+ final i både sitt & stå :)
Jag kom 5:a idag, och det är ju rätt bra ändå..
För det vart ju som sagt en del skyttar i min klass, hehe! :P
Men resultatet var kanske inte att hurra över, men det gick som det gick.
Jag, Hannes & Evelina vann ju lagtävlingen iallafall! :D
Den största är lagpriset, hehe :)
Men ja, är ändå rätt nöjd över dagen..
Dessutom gick jag ju till final, och jag kom inte sist! :D
Haha, nejmen.. Det gick bra i början, men sen sket det sig.. :/
Anyway, lovade Frida att leka med henne en stund.. Haha! ;)
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Sara ! :)<3

grattis t vinsten! :D

2012-04-10 @ 10:10:13
URL: http://stickorstay.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback