Massa onödig fakta! :D

UTSEENDE

jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
- Nej.
jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. - Nej, det tror jag inte..
jag blir lätt brun. - Nja, sådär.
jag har en/flera tatueringar - Inte än iallafall..! ;)
jag har haft/har tandställning. - Nej, men kommer ev. att få!
jag har glasögon/linser. - Glasögon, ja.
jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis. - Kanske, men ogillar det för att t.ex. botox testas på små djur, vilket får dom att kvävas till döds..! :(
jag har mer än två piercingar. - I öronen, och ska ta ett hål till.
jag har piercingar på andra ställen än i öronen. - Nej.
jag har fräknar. - Några enstaka, får några på sommaren.

SKAMLIGHETER
jag har sagt "lol" i en riktig konversation - Haha, många gånger ^^
jag har kissat på mig av skratt. - Nej, haha! :P
jag har gråtit av skratt. - Ja, ett antal gånger.. :)
jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. - Tror inte det, men isåfall har jag varit ensam!
mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. - Nej, faktiskt inte :D

ERFARENHETER
jag har tappat bort mig i min hemstad. - Ja, i 1:an när jag och Matte skulle hem från biblioteket, HAHA!
jag har tryckt på alla knappar i en hiss. - Haha tror faktiskt inte det..
jag har lekt sanning eller konsekvens. - Jepp.
jag har åkt skidor. - Nej..!
jag har åkt taxi. - Yesbox.
jag har ätit sushi. - Nej, vågar inte :s
jag har åkt snowboard. -  Nope!

MATERIALISM
jag äger många dyra designerväskor. - Nej.
jag äger något från h&m. - Japp
jag samlar på serietidningar. - Nej :P
jag äger något jag köpt på tradera/e-bay. - Nope!

RANDOM
jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang. - Nej?
jag dödar inte insekter. - Myggor... ja, och kanske något äckligt kryp som invaderar mitt rum! D;
jag sjunger i duschen. - Om jag gör!
jag skrattar åt mina egna skämt. - Haha, ibland.. :P
jag äter snabbmat varje vecka. - Nej.
jag är bra på matematik. - Ja, det är jag väl, men det är riktigt tråkigt!
jag är väldigt kittlig. - Ja, tyvärr.. SJUKT KITTLIG! :O
jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv. - Jo, flytta till usa, skaffa familj och bli advokat eller liknande!
mina svar är ärliga. - Ja

HAR DU NÅGONSIN?

Blivit arresterad? - Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? - Ja, kanske..
Sagt att du älskar någon utan att mena det? - Nej.
Busringt till någon? - Jo.. Det har jag ^^

BRUKAR DU?
Gnälla: Lite för mycket ibland ja..
Skrika: Bara om jag får panik eller blir riktigt rädd eller arg :P
Sova:  Bästa som finns, så ja!
Hata folk: Nja, hata är ett stark ord..
Lita på folk: Har rätt svårt att lita på folk, men det finns allt folk jag litar på också!

VEM?
Saknar du: Många, bla. Saga & Oliver.. :love:
Rörde dig sist: Ingen aning, tror det var när Annie och Zana var här..!
Gjorde dig riktigt glad senast: Annie & Zana och deras humor ^^
Fick du sms från senast: Zana! :)

HAR DU?
Egen dator: Nope, men vi har två stycken i familjen eller vad man ska säga..
Gjort bort dig rejält: mm..
Bra självförtroende: Ja, rätt så ;)
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: Nej.

ÄR DU?

Hungrig: Nja..
Smart: Alltid! :D
Barnslig: Inte just nu ;)
Pratglad: Haha, ja!
Blyg: Nej, inte direkt,
Arg: Nej, faktiskt inte :)



Kisses.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback