Ginos ♥

Hej!
Blev jätteglad när jag såg statistiken igår, det gör mig mer motiverad till att blogga när det är sådanna siffror! :)
Därför tänkte jag berätta hur jag gör min specialginos, som är väldigt omtyckt! :D
Denna gången hjälpte Frida mig med att skölja av bären, så då blev dom extra goda, haha! :thumbup:
Jag köpte färska hallon och färska blåbär och då är det är viktigt att man rensar och sköljer av dom..
Sen använder jag mig at små skålar, som tål värmen i ugnen och lägger bären i.
Efter det river du vit choklad, ungefär en halv chokladkaka,
eller om man vill ha mer choklad kan man ta hela.. :P
In i ugnen en stund, ungefär 10 minuter brukar det ta till den vita chokladen börjar bli lite brun,
och då är den perfekt! ;)
Perfekt att ha kulglass till vis sidan om, riktigt smarrigt! ♥
Lycka Till!
ps. Glöm inte kika in denna bloggen, grym tävling på g!
 
Kisses.
 

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fina bilder på hallonen :)

2012-08-17 @ 10:31:20
URL: http://lgullarbergs.blogg.se
Postat av: you know

Bråkar du och din syrra mycket?<3

Svar: Nepp.
Fanny ✞

2012-08-22 @ 21:21:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback